منتظران ظهور ....

خدایا چگونه سر بالا بگیرم و به درگاهت بیایم و بگویم : الهی العفو ... !

منتظران ظهور ....

خدایا چگونه سر بالا بگیرم و به درگاهت بیایم و بگویم : الهی العفو ... !

منتظران ظهور ....

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی


دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خدای من خداییست که ...

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

 

خدای من خداییست که ...



اگر سرش فریاد کشیدم ؛



به جای اینکه با مشت به دهانم بزند ،



با انگشتان مهربانش نوازشم می کند ...



و می گوید : میدانم جز من کسی نداری ... !!!

 

 

دوستان عزیز بیاین باهم برای شفای همه مریضا دعا کنیم

 

ای دوست من

 

برایت صبر زیبا و امید  آرزومندم و شفای عاجل از آن یگانه مهربان

 

یامن اسمه دواء و ذکره شفاء


اللهم اشف کل مریض!
اللهم اشف کل مریض!
اللهم اشف کل مریض!
اللهم اشف کل مریض!
اللهم اشف کل مریض!
اللهم اشف کل مریض!
اللهم اشف کل مریض!


اللهم اشف کل مرضانا به حرمت مولانا الامام مهدی عجل الله تعالی ظهوره


آمین یا رئوف و یا رحیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶

نظرات  (۳)

۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۳ محمد آذرکار
قابل دونستید سر بزنید: ☑️ یاد امام زمان
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۲ محمد آذرکار
زیبا بود.
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۳ سید مصطفی موسوی انابت
خدای من خداییست که در تار ترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم میداد
او دلش میخواست همه زندگیم قرق شادی باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی