منتظران ظهور ....

خدایا چگونه سر بالا بگیرم و به درگاهت بیایم و بگویم : الهی العفو ... !

منتظران ظهور ....

خدایا چگونه سر بالا بگیرم و به درگاهت بیایم و بگویم : الهی العفو ... !

منتظران ظهور ....

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی


دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خدایا هرچه تو میخاهی

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ق.ظ


خدایا هر چی تو میخوای


یه روز حضرت موسی به خداوند متعال عرض کرد: من دلم میخواد یکی از اون بندگان خوبت رو ببینم. خطاب اومد: برو تو صحرا. اونجا مردی هست داره کشاورزی میکنه. او از خوبان درگاه ماست.


حضرت اومد دید یه مردی هست داره بیل میزنه و کار میکنه. حضرت تعجب کرد که او چطور به درجه ای رسیده که خداوند میفرماید از خوبان ماست.


از جبرئیل پرسید. جبرئیل عرض کرد: الان خداوند بلائی بر او نازل میکند ببین او چی کار میکنه. بلیه ای نازل شد که آن مرد در یک لحظه هر دو چشمش رو از دست داد. فورا نشست.


بیلش رو هم گذاشت جلوی روش.


گفت: مولای من تا تو مرا بینا می پسندیدی من داشتن چشم را دوست می داشتم.


حال که تو مرا کور می پسندی من کوری را بیش از بینایی دوست دارم.


حضرت دید این مرد به مقام رضا رسیده.


رو کرد به آن مرد و فرمود: ای مرد من پیغمبرم و مستجاب الدعوه.


میخوای دعا کنم خدا چشاتو بهت برگردونه.


گفت: نه.


حضرت فرمود: چرا؟

گفت:


آنچه مولای من برای من اختیار کرده بیشتر دوست دارم تا آنچه را که خودم برای خودم بخواهم.

لطفا انتقاد وپیشنهادات خود را از طریق فرم انتقاد برای ما ارسال کنید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰

نظرات  (۱)

خوبه پسر.. دمت گرم... ادامه بده 
پاسخ:
ممنونم عزیزم فقط اگه دوست داشتی با‌ ارسال نوشته به من کمک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی